Och då är jag någon helt annanstans

Jag har legat fastklistrad i sängen med en ny bok i handen ända sen jag bloggade sist. Så när mamma kom hem och skrek att jag var tvungen att hjälpa till att laga mat la jag ofrivilligt ifrån mig boken och insåg att det hade blivit mörkt ute.. Tänk så inne man kan bli i en bok, när jag läser är jag verkligen i en helt annan värld och lämnar den inte i onödan. hehe någon mer än jag som är bokmal?

Nu är snart baconpastan färdig iaf, så det blir att käka, byta om, fixa vattenflaskor och alla träningssaker och sen dra ner till gymmet för spinningpass. Jag får nog ändå ta det hyfsat lungt idag pga min läpp. Vill inte att svullnaden ska komma tillbaka nu när den nästan är helt bra!



en bild jag tog lite snabbt igår. svullnaden syns nästan inget förutom när jag ler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback