Just like the old times ♥

Myspys kväll! Åh jag saknar tiden då Anna och Lovi bodde här typ hela tiden, de var ju våra extrabarn/syskon.
Men nu kanske man uppskattar tiden man får med varandra mer vad vet jag? :) Det var iaf kul att ha Anna här och slåss, skratta, spela och sjunga precis som vanligt. Jag har ju varit lite down de senaste dagarna men ja jag tog nog igen allt jag inte skrattat ikväll vid matbordet. Hjälp vilken skrattattack jag fick när vi pratade om att jag satt i backen och skrek på pappa! Haha det bara högg i min rygg till sist!

Nu ska jag lägga mig och läsa ett par sidor innan jag stänger ögonen för ikväll. I morgon har jag bara 3 timmars jobb men det är på "mitt" dagis så jag kommer flyga upp ur sängen i morgon (påminn mig om det i morgon när jag är helt död och snoozar tills jag helt enkelt måste gå upp). Hehe

3 år gamla bilder från en promenad i elljusspåret. haha
(hoppas du inte slår ihjäl mig för bilderna Anna, isf får du smsa mig hehe)






hahahaha Anna drog i en gren full av snö precis när mamma tog kortet!! Tänk att man kan minnas en helt vanlig promenad som vi hade för 3 år sen så tydlig. eller vanlig och vanlig, så vanlig en promenad med 3 hallbergare +Anna kan bli. ;) hehe

Nattinatti allihop! Det blir evetuellt en make up i morgon, hittade en skitsnygg men ändå enkel (tror jag) som jag blev sugen på att testa. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback