finding the truth

Och så var halva veckan gjord. 3 arbetsdagar är avklarade och nu är det bara 2 kvar (eller bara en vad jag vet).
Lilllördagen är här och jag känner mig trött och sliten, därför skippar jag träningen idag. Det unnar jag mig faktiskt efter all träning de senaste 2,5 veckorna.
Dagen på jobbet var bra, jag har varit på samma ställe 3 dagar i rad nu så nu när barnen känner mig bättre så flyter allt på bra och sådär. Nu tänker jag krypa ner i min säng och läsa. Efter 19 ngn gång drar jag ner till Kempes för att kolla på Hitta Nemo med dem. Hihi Disney är bäst!



Kommentarer
Postat av: Anonym

Typiskt att jag blev sjuk igår när vi skulle se hitta nemo! Jag var super taggad :)

2011-01-27 @ 12:55:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback