Bröderna Karlsson

Jag har haft en supertrevlig kväll med grannarna och Danne och Martin. Hilbert och jag ska fasen starta band alltså för det låter grymt bra när han lirar gitarr och jag kompar med digitalpianot. SKIT KUL, vi höll på i över en timme innan Martin och Danne kom. Vi kollade iaf film, pratade drömmar och peppade med utomlandsbilder!

I morgon skulle jag egentligen följt med ett par kompisar till Stockholm men jag får inte åka för ngr vissa personer så jag ska vara hemma i morgon och ha tråkigt. Ja jag är irriterad över det och det är onödigt att skriva sånt här. Men gaaah jag blir galen!


Kvällens film bröderna karlsson, helt okej! den har sina pinsamma ögonblick men det gillar man lika mycket som man ogillar.

Nä nu ska jag sura, läsa och sen sova.
Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback