And it makes me wanna lose more

Att jobba med barn när man är deppig är nog den bästa medicinen som finns. Ja till och med bättre än Karlsson på takets kuckelimuckmedicin! Jag var på en ny avdelning i Grebo idag och det gick jättebra, barnen tyckte jag hade långa fina ögonfransar, fint smink, fina kläder, såg ut som en prinsessa och ja lite allt möjligt. Vem blir inte glad av fina söta spontana kommentarer? Det bästa är att när de kommer från barn så vet man att de inte är falska. För barn är alltid ärliga!

Jag tränade iaf hårt på gymmet idag, 1 timme på crossen och det kändes riktigt bra! Dock brände jag inte riktigt lika mykt kalorier som förra gången men men strunt samma. Jag är stolt över att jag ens klarade en timme igen.
Johanna och Julia var med också, de ska troligtvis skaffa gymkort kul kul! Även Emelie joinade en stund efter henns spinningpass ;)


jag hade tänkt att se ut som Jessica Alba när vi åker till den dominikanska republiken. Önsketankar? Oja! Det kommer aldrig gå då vi har helt olika kroppsbyggnader och hon antagligen är en människa som helt enkelt inte kan gå upp i vikt. Men drömma kan man ju alltid! :D
men seriöst, ngt måste hända för att ni ska få lite strand/bikinibilder här på bloggen. Som ni märkte på Kretabilderna så finns det typ inte en enda bild. Jag kan faktiskt erkänna att jag inte varit såhär missnöjd med min kropp som jag varit på det senaste året på flera år.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback