yaaaak

Sådär nu har jag tagit den sista dosen dukoral. Idag var det faktiskt inte riktigt lika hemskt att dricka som förra gången, men det är verkligen inte gott! Jag läste också på bruksanvisningen idag och där stod det att det håller i 2 år. Det visste jag inte och det är ju bra för då behöver jag inte dricka det på minst 2 år till. Hehe

Men nu ska jag bädda rent i min säng och lägga mig och läsa. Jag får inte dricka på en timma efter jag tagit dukoral och jag är så sjukt törstig. gaaah det är bara att stå ut.
I morgon jobbar jag 10-16. Dock måste jag åka redan vid 9 och kommer inte hem förrän typ 17 så arbetsdagen blir ju ca 2 timmar längre. Så är det när man inte har körkort Emma Sofia Hallberg!

Nattinatti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback