Another roadtrip to Jönköping!

Jaha och så var man hemma efter en sjukt rolig dag i Jönköping! Sällskapet var sjukt trevlig, fotograferingen gick otroligt bra för Jenniestumpan och i slutet fick hon fotas tillsammans med Anton. Åh jag vill se bilderna nu! De såg så söta ut tillsammans, hehe fast sen när man kom på att det faktiskt var Anton och Jennie och att de växt upp tillsammans och praktiskt taget är som syskon så njaa.. ;) Men bilderna kommer bli jättenbra.
Det kommer komma upp här inom en vecka.

www.jengucci.blogg.se
www.antonhallberg.com

På vägen hem stannade vi och fotade lite vid den gamla slottsruinen. tyvärr var jag med och förstörde alla bilderna.. suck.


Jennie i framsätet


Patrick bakom ratten


Anton i baksätet


och jag och mina knorrar satt också i baksätet


knorrarna blev sen telefonsladdslockarna som jag försökte borsta ut för att få hollywoodsvallet. men knorrarna hade gjort lockarna för hållbara så det blev inte som jag ville.. hehe så istället blev det..


en hästsvans med lockar. ;)


Jennie och Anton i studion


the studio


Jennies får make up av Alecksandra (jag vet inte om jag stavade rätt nu hon är från polen)


Hans och jag hade fotokrig hehe




På espresso house


med varsin muggmums!!


hehe fjant


antonfjanton




jenniestumpan




james bond och brudarna



Herregud jag har närmare 600 bilder från dagen.. Men jag vill inte lägga ut massa behind the scenes från Jennie fotografering eller den de gjorde tillsammans. Jag vill inte avslöja reslutatet. Hehe ni får hålla er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback