och hon ba, och han ba, och alla ba ....

Vissa dagar är bättre än andra, vissa måndagar känns som torsdagar (dagen som man är som tröttast på).
Men det blev sångträninge efter jobbet i ca 2 timmar och det livade upp dagen, wie det är det bästa som finns!
Efter träningen så slängde vi i oss lite mat och så drog Anton och jag till gymmet. Vi passade på att slänge av lilla Julia på vägen också. Hihi


Julia har en köttbulle (okej biff) i munnen, Anton ser cp ut, Hanna har lite sångtexter och jag har e mp3 och cpskada. hihi

Föresten så kan ju ni som känner min mammi skicka ett fint litet sms till henne. Hon har fått gallstensanfall och varit jättedålig hela natten och dagen. Stackars lilla mammi!! Det har bara varit tråkigheter för henne nu ett bra tag :(<3

Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

HAHAHAHA Jaa jag såg verkligen CP ut på bilden xD

Jaa stackars lilla mamma!:(

Men snart slänger vi iväg dom på spa! :D

2011-02-21 @ 21:21:42
URL: http://www.antonhallberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback