jag och aborren

Hehe vi fick lite bråttom förut när mamma helt plötsligt börjar skrika att vi ska vara hos kusinerna vid halv 4 och inte 4. Så det blev inget blogginlägg utan det blev ett utkast och så drog vi iväg för att fira Linus och Sola. Det var lika god mat och fika som alltid. Hihi min moster är konditorist så man är typ i himlen när man är där. ;)
Nu sitter jag hemma hos Danne och Philip och väntar på att de ska duscha klart så vi kan åka till Dan på fest. det ska bli kul men både Anton, Lovi och Emelie är sjuka så jag blev lite opeppad. men men man får göra det bästa av situationen!


jag hittade en jättetjusig bild på mig på deras dator, jag och min fina aborre. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback