That's all I want when christmas comes to town!

Jag vet att de flesta röstade på den silvriga som julsminkning men det blev ändå den guldiga. Den var ju ändå mest julig och eftersom nyårsmakeupen gick i silver så kände jag att jag ville variera mig. Dock så kommer jag försöka hinna med iaf 2 julsminkningar till att visa här innan jul, dels den ni sett och sen en annan som jag bara sett i mitt huvud än så länge. Haha

Här har ni iaf en massa bilder på julsminkningen, den var helt underbart fin och glittrig i verkligheten. När till och med en kille kommenterar att man har fint smink så vet man att det är fint.. ;)


















Kommentarer
Postat av: Amanda

Superduper fin Sminkning!!<3

Gud vad du är duktig<3

2011-12-13 @ 18:33:11
URL: http://sotispandan.blogg.se/
Postat av: Amanda

Just det: Hur gör du en så fin bloggdesign och header? <3

2011-12-13 @ 18:34:05
URL: http://sotispandan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback