Snögubben Kalle, han är alla barns idol!

Jag hatar den här känslan som jag haft de senaste dagarna. Jag är otroligt rastlös och vill hitta på något, träffa kompisar, åka in på bio eller vad som helst, men samtidigt så är jag så trött att jag inte orkar göra någonting typ. Nu ikväll har jag iaf tagit tag i mitt stökiga rum, jag funderar på att vara extra duktig och både damma och damsuga men vi får se.. Först ska jag bäda rent i sängen iaf, det underbaraste som finns är ju att krypa ner i rena lakan på kvällen!


för att pigga upp er alla vinterdeprimerade (eller ska vi kalla det i-brist-på-sol-och-värme-deprimerade?) så får ni 2 bilder på morfar från förra året när vi var ute och högg gran. HAHA han ramlade in under en gran 2 gånger och fick till och med snö innanför glasögonen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback