Packning ger mig ångest!

Speciellt när det enda jag packar ner är temosar, mjukiskläder, underställ och endast en festoutfit som jag ska använda på nyår. Jag hatar att åka hemifrån med bara en klänning men men vi skulle packa så lätt som möjligt och jag har verkligen försökt.. Sminket är bland det svåraste att packa men men jag har nog fått till det nu.
Nu är jag mest sugen på att bara sätta mig i bilen och åka så jag slipper gå runt och fundera på om det är något som jag glömt, på något sätt lyckas jag alltid hamna framför datorn och sitta sjungandes tills mamma kommer på mig och blir galen (hon vet att det är hon som kommer få stå och vakta mig som en hök inatt när jag inte packat klart).

Är det någon som har något packningsknep så får ni gärna dela med er!


jag tycker vi kör en favorit i repris från romme ett par år sedan. de lurade ner mig i den brantaste svarta backen, jag kan säga att jag var lika rädd som hysteriskt glad. haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback