Orsa is our home now!

Sådär nu är internet fixat, vi har kommit fram efter en ca 8 timmar lång resa, vi har testat feststämningen i stugan, vi har åkt skidor hela dagen och nu på eftermiddagen suttit och klinkat och sjungit med gitarren. Med andra ord så har vi det väldigt bra här i Orsa! Visst att backarna är lite isiga och det är lite läskigt för mig som inte är så van skidåkare men men man lever ju bara en gång ;)



Andreas och Philip


Dan, Lovi med sin älskade panda mössa och Danne


John, Nattis, jag och Hanna


Lovi och jag i backen


Philip stylar


världens godaste varma choklad och smörgås!!

Nu kallar plikten, puss och gull och nyp i stjärten.

Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

ÅHHHH!

Jag är så himla avundsjuk!

Vill med åka skidor!!!!

2011-12-30 @ 22:19:53
URL: http://www.antonhallberg.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback