Nu laddar jag inför fjällen!

Vi är nyss hemkomna från stan, jag har satt igång en tvättmaskin kupit i svalare kläder (pappa tycker det är kul att elda så mätaren står nu på 28 grader...) och så har jag börjat packa inför fjällen. Mycket duktigt enligt mig då jag egentligen är en "jag-packar-kvällen-innan-person"!

New years eve var helt fantastisk, mycket bättre än vad jag vågat hoppas på. Det bara dök upp fler och fler kändisar så filmen är verkligen sevärd!
Vi får se om jag orkar så laddar jag upp en make up lite senare.



höhö jag kände att min outfit krockade lite och vad tycker ni om mina improviserade stavar? Soppkvasten och skyffeln, inte så dumt va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback