new years eve make up

Åhhh så underbart det har varit med sovmorgon 2 dagar i rad, ni fattar inte vilken lyx det är för mig! Jag känner att jag har fått tillbaka lite energi som jag verkligen behövde. Gårdagen blev iaf superlyckad, Lovi hade inte en sussning om någonting och blev jätteöverraskad när alla hoppade fram och skrek grattis när hon kom hem. Hihi vi lekte iaf massa lekar, åt mat, tårta och dansade! Mys!!

Idag har jag gjort sminkning nummer 1 till tidningen - nyårssminkningen, självklart silver och svart och glitter. Jag blev supernöjd och har nog nästan bestämt att jag tar den guldiga sminkningen till jul. Dels för att guld är mer jul och att den andra sminkningen går i silver.. Det känns lite dumt att sminka 2 i silver..

SNART KOMMER ANTON HEM MED!! och sen så ska vi till Dan och Lovi ikväll igen eftersom Lovi planerade en egen fest ikväll då hon inte visste om festen igår. haha


en sneakpeak på sminkningen, jag kommer nog lägga upp den här idag eller i morgon. Kanske dags att krypa ur min one piece, det är nästan så att det är plågsamt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback