Jag tror det kallas resfeber.

Ja det var ett himla klagande på mig idag fast jag egentligen borde vara sjukt peppad på att det bara är ett par timmar kvar tills vi drar till fjällen. Men jag har kommit fram till att mitt resfeber har brutit ut hela idag, ända sen i måndags har jag knappt kunnat somna om kvällarna och så har jag haft på gränsen till magkatarr.
SKÖNT att vi åker i morgon så min hjärna kan fatta att jag som vanligt gått runt och oroat mig i onödan.

Det kommer iaf att komma 3 make uper här de 3 närmsta dagarna och sen ska jag uppdatera iaf någon gång om dagen från Orsa. Vi hörs nog iaf i morgon innan vi åker för nu ska jag försöka krypa i säng och läsa innan det blir nattinatti!


här får ni en bild som får det att värka i hela kroppen på mig av längtan av att åka utomlands. just den här bilden är tagen från mitt nya drömmål.. mer om det när jag kollat upp prisuppgifter och resesällskap. JAG SKA DIT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback