goodnigt sweethearts

Efter timmar och tabletter senare så är huvudet i samma viktklass som innan. Visst jag har inte packat klart än men jag var ute på vift i nästan en timma och hämtade upp lite grejer. Men jag börjar inte förrän 12.45 i morgon så jag har en lång sovmorgon och tid att packa färdigt då. Sen åker jag och Johanna direkt till Stockholm direkt efter jobbet, vi räknat med att vara hemma och installerade hos Anton och Mike någon gång mellan 19.30-20.00.

Ihhh tänka sig att det redan är fredag, helgen kommer bli helt underbar tror jag! :D
Talk to you tomorrow, nattinattipuss. ♥


det här brukar vara mitt problem när jag packar, i morgon ska jag minsann få ner packningen i en liten resväska!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback