Friday!!

Jösses så fort den här veckan har gott, jag kan inte fatta att det är fredag! Sen tror jag inte ni kan förstå hur skönt det var med sovmorgon idag, jag sov ända tills klockan ringde (09.55) och har nu i lugn och ro gjort mig iordning inför dagens jobb. Eftersom det är skitväder ute idag också och min hals blivit värre (katastrof då vi har sångjobb på söndag) så är Hanna världens bästa kompis och skjutsar mig till jobbet. Jag är verkligen glad att jag har en vän som henne!

Idag gjorde jag en sminkning som har förföljt mig de senaste veckorna på både vardagar och helger. Den är superenkel att göra så det går fort.


markerad globlinje med brunguldig ögonskugga, passar både till vardag och fest för dig som inte gillar alltför mycket smink!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback