Emma is back from christmas!

Hej alla fina!
Jag hoppas att er jul har varit lika fantastisk som min. Julafton är heligt för mig och det enda som stör mig lite på den dagen är att inte alla har det lika bra som mig då. Men man kan inte göra allt för alla måste även jag inse, hur mycket man än vill! Helgen bjöd iaf på många överraskningar, i positiv form och nu får vi se vad årets sista vecka har att bjuda på. På torsdag åker jag med 8 kompisar till Orsa för att fira nyår i en mysig stuga och skidåkning. Det ska bli supermysigt!!

Jag ska försöka ta mig ur sängen nu, jag har unnat mig en sovmorgon då jag har varit krasslig hela julhelgen och förskyld. Jag tänkte faktiskt göra en make up och sen har jag 2 make uper sparade som jag gjort under min "semester".  Så vi hörs sen!



Kolla i högra hörnet på första bilden, ser ni de små röda stugorna där? Där ska vi bo i en hel vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback