Dagens låt - Hit the lights

Bara för att jag ska vara duktig idag och gå till arbetsförmedlingen så ska det vara stängt. Gaah jag blir galen! Sen öppnade inte posten förrän 15.30 så Hanna och jag satte oss på Sandelius och fikade i väntan på att det skulle öppna. Nu har jag dock så ont i halsen att jag knappt kan svälja.. :( JAG FÅR INTE BLI SJUK, inte innan söndag för vi ska sjunga då. Det skiter sig totalt om jag blir sjukt eftersom det bara är jag också Hanna! Tur att jag har sovmorgon i morgon, jag tror min kropp behöver sömn. Herregud jag fattar inte att det är fredag i morgon!


jag har blivit kär i låten, texten är så bra!! och hur söt är inte människan, precis som Selena skulle jag vilja se ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback