Somewhere a star is shining so bright that I can see you smile.

Gissa vem som har världens snällaste mamma och moster? Innan jag gick till bussen ringde mamma till Annica och de fixade så mamma kunde låna hennes bil så jag kunde ta bilen idag. Så himla snällt, det sparade jag 1,5 timmars väntetid på. Hanna vad ju med bra söt, hon erbjöd sig att skjutsa mig både till och från jobbet. Men jag sa ifrån, hon ska inte behöva gå upp för att skjutsa mig! Hon är för underbar och ställer alltid upp i vått och tort. ♥


en bild som Lina Nässén tog på oss när vi sjöng på torget, här sjunger vi telephone. för mer bilder av Lina kolla hennes blogg www.thosesis.blogg.se

Kommentarer
Postat av: Hanna

Vad gör man inte för sin bästis liksom? :D <3

2011-08-22 @ 22:28:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback