When you tell the world you're mine

Gissa vad jag har gjort idag?
Jag har varit i kyrkan med Anton och Lina och tränat igenom låtarna som vi ska sjunga på min kusin Linas bröllop om en dryg månad. Det kommer bli så himla fint, det är verkligen snart nu. Hjälp alltså, men som sagt oj vad fint det kommer bli. Jag förstår inte hur jag ska kunna sjunga utan att gråta!
Direkt efter det åkte vi till morfar för att äta mat och fika, sen åkte vi direkt hem för att ha möte med TDS. Det blev inte direkt ett möte då det bara var "de vanliga" som kom. Men vi gjorde som vanligt all planering och bestämde upplägg för vårt kommande uppträdande. Det är fördelen med att alltid vara med, då får man bestämma. :)

Nu tänker jag lägga mig i sängen och kolla de 2 sista avsnitten av GLEE säsong 2 som finns ute. Jag börjar inte förrän 12 i morgon, så jag kan vara uppe lite längre ikväll. Jag har inte fått någon vidare sovmorgon på hela helgen då det varit saker inplanerade på förmiddagarna, så lite sovmorgon i morgon är välförtjänt.


den här låten ska Anton och jag sjunga, hur fin är den inte?

Nattinatti allihopa!

Kommentarer
Postat av: Anton Hallberg

Träningen i Kyrkan gick jätte bra, det kommer att bli så himla fint! :D

2011-04-10 @ 22:32:43
URL: http://www.antonhallberg.com
Postat av: kissimurra!

Det kommer bli så fiiiint, kommer komma mycket glädjetårar den dagen. Är så tacksam att ni ställer upp så mycket! Ni ska sjunga, vara värdar,du har massa ider med möhippan och NI STÖTTAR MIG <3 <3 Älskar er

2011-04-11 @ 10:07:35
URL: http://liinahaallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback