Så var tvdebuten gjord!

Vilken dag! Vilken rolig, spännande, nervös, förväntansfull och hysterisk dag! Att sjunga stämmorna gick mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle göra. Understämman till about you now var jag sjukt orolig för men jag satte den! Elin sjöng lika underbart fint som vanligt och trollband alla som kom och gick förbi, Pelle spelade också mycket bra så med andra ord tror jag att det hela blev väldigt bra. Men upp till bevis på fredag då allt kommer sändas. Nervöst!!

Elin och jag misstänker också att vi har blivit filmade för att medverka i pentionärsjävlar. HAHA men det är en annan historia så den berättar jag inte nu. ;)
TACK för att jag fick följa med idag och stå på scen med dig Elin. Du anar inte hur glad jag är över det!!
Puss på dig och dagen! (typiskt jag har typ inga bilder från dagen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback