Elin och Emma goes tv-kändisar.

Eller egentligen inte jag men jag ska faktiskt få vara med på ett litet hörn.
På fredag ska Elin nämligen till Norrköping för att sjunga i Hageby köpcenter med 24 Corren (fasen minns inte vad kanalen hette). Hon ska sjunga "I dina ögon" och "About you now" och hon frågade mig om jag ville följa med och lägga lite stämmor till henne. Självklart ville jag det, så jag har suttit och försökt hitta på en egen stämma och idag tränade vi ihop med Pelle och det gick över förväntan. Det är alltid svårare att lägga stämma när det bara är en akustisk gitarr men jag tror jag fick till det. :)

Det ska bli så himla kul!! :D Tack Elin för att du frågade mig, jag är jätteglad!!


hihi vi fjantar oss till dansa i neon, min höjning på ordet "melodi" är verkligen snyggt. Varför sjunger inte Lena så? HAHA

Kommentarer
Postat av: elin

hahah fy fasen vad kul :D !!!!!!!!!!! wuiiiiee <3

2011-04-14 @ 07:30:03
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback