never goodbye

Sånglektionen gick bra, men det är ju mycket nytt med andning och sångövnigar som jag inte alls är van vid.
Men det ska nog falla på plats, fick 2 låtar som jag ska öva på men funderar på att mejla och byta en av dem. Är inte så sugen på den ena då jag sjungit dem förut. ;)
Iaf när jag kom hem så var söta, rara, fina Elin här hemma. Hon åker ju som sagt till Hollywood på lördag för att spela in låtar och det här var sista kvällen hon hade tid att säga hej då innan hon åker. Så vi har myst framför idol och bara pratat. Önskar henne verkligen all lycka till inför resan, önskar att vi kunde följt med henne!

I morgon så ska jag fika med ett par gammla klasskompisar, usch vad konstigt det känns. Ja alltså att de är mina "gammla klasskompisar", att jag inte går i skolan.. Men men ska bli mysigt iaf! :D Får se hur många vi blir, hittills är vi 4 stycken. Ska fixa lite roligare uppdatering i morgon kan jag lova, ska se om mina ögon pallar ngn make up. De är förjävliga just nu..


Ta mig tillbaka hit NU säger jag ju!! Jag vill Kreta igen, till värmen och solen. Jag vill bara ligga på stranden hela dagarna och bara inte göra någonting. Där mitt största problem är att jag kanske bränner mig lite eller att det blir för varmt så jag måste gå de hela tio meterna till vattnet för att svalka mig!

Nä snart dags att sova nu, det kan ju hända att jag blir väckt vid 6 i morgon och får jobba..
Så nu säger jag god natt och tackar för mig.
Nattinatti


Kommentarer
Postat av: Emelie

Såg ut som fisken precis hade gått till attack på bilden ^^

2010-09-28 @ 23:47:46
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback