Lite för mycket.

Ni fattar inte hur trött och stressad jag varit hela dagen.
Det här cyklandet i det KALLA BLÅSIGA är ju hemskt. Var lite sen i morse så cyklade som en idiot till dagiset. Sen skulle jag cykla som en idiot över hela samhället för att hinna gå ut och gå med hunden och äta med Petra, sen fick jag cykla som en idiot för att hinna till frita jobbet över halva samhället. Ja ni livet är inte lätt utan körkort. Var iaf genomsvett typ när jag äntligen var framme vid fritat. På eftermiddagen så fick jag en liten sockerkick av dem, en kopp med världens godaste dryck cocodream. Det var iaf en blandning mellan choklad, kaffe och socker. MUMS!

Skulle ju gått på dans men jag orkar inte, har typ inte ätit ngt på hela dagen heller. Så känner jag att huvudvärken är påväg också.. :( Vi får se om jag inte får ngt jobb i morgon annars så kanske Emelie vill gymma en sväng på förmiddagen?
Petra kommer iaf hit en sväng ikväll, vi ska skriva brev till våra älskade kenyaner som vi saknar så mycket.


tur att pia hade fixat mat till oss, annars hade jag inte hunnit med lunch alls idag!


fina Petra har klippt lugg, grymt snyggt verkligen!


Kommentarer
Postat av: Emelie

Det vill Emelie gärna göra :) Hon har noll motivation just nu och behöver att Emma drar med henne till gymmet :P Om du fortfarande vill gymma på förmiddagen imorn kan du ju messa mig imorn ^^

2010-09-27 @ 22:30:14
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback