trött

Ni fattar inte hur mycket jag skulle ha gjort för att fått sova bara lite lite längre idag. Usch jag är inte gjord för att gå upp innan klockan 7, det blir helt fel i huvudet för mig. Har iaf tryckt i mig 2 bananer, kladdat på lite mascara och slängt på mig lite kläder. Idag jobbar jag heldag (08.00-15.30) i Grebo. Som tur var kunde jag åka med Hanna och hennes mamma dit men det innebär att jag kommer en halvtimme tidigare, fast med buss hade jag kommer typ en timme tidigare så det är bättre det. :)
Om jag får jobba utan rast så kan jag åka med Elin hem så håll tummarna, annars så får jag springa till en buss som går 3 minuter efter jag har slutat! ;) Kanske att jag hinner på kören idag? Jag ska iaf träffa Busk ikväll :D


Såhär kommer jag se ut hela dagen! ;) söt va? haha

Vi hörs ikväll, ha en bra dag allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback