That's right, you heard it!

Gaaah nu skriver jag i ren ilska (har sett på heta politikdiskussioner på svt 2) men jag ska försöka lämna politiken utanför, är bara så förbannad...

Dansen gick bra, inte alls lika svårt och kul som när vi dansade med JJ Miche Miche i somras men ändå kul. Det var ju lite lättare att hänga med här också. Hehe men men! Lovipan hängde också med hem och ska sova här. Vi har nu som sagt både diskuterat och kollat på politik och jag blir inte klok på det här. Jag ska fan bli politiker och starta ett bra parti!
Nu är hon i duschen sen är det min tur, efter det blir det mys i husvagnen med popcorn och film. Anton joinar också såklart. KFC just like the old times ♥


jag ska skaffa mustach och bli seriös politiker!

God natt kära vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback