TDS

Undrar ni hur träningen gick? Är ni nyfikna? Joo jag ska tala om för er att det gick riktigt bra! Vi började att koreografera till låten fire och det vi har gjort hittills är grymt!! Så bra jobbat till er som var här, Emelie, Jennie, Hanna, Jennica, Anton och jag!


sjukt heta,tyvärr togs bilden efter Jennie och Jennica gått!

Nu ska vi också skaka liv i TDSbloggen som legat nere länge nu..
Så följ den för det allra senaste som händer på TDSträningarna osv. :)

www.thedancesings.blogg.se

Nu ska jag vänta en liiiiiten stund till på Kenza och Tyra show men om det inte funkar om ngr minuter så stänger jag av och kolla i morgon istället. Ska jobba heldag i morgon också på dagis, nicebajs.
Godnatt alla muppade muppon :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback