Super nice kväll

Har haft en sjukt rolig kväll hos Stenbergs!! Det blev marrängswich coh chokladmuffins och  massa skratt. Haha
Vi kollade idol, Berg flyttar in och Välkommen åter också. Berg flyttar in är som sagt ett av mina favorit program och Välkommen åter är sjukt roligt stundvis, älskar receptionisten!! HAHA hon är bäst.






Anton och födelsedagsbarnet!!

Hoppas du fick en bra dag Johanna, på lördag blir det utgång och då slår vi klackarna i taket på krogen! :D
Nu är det bara Jennie och Hanna som ska fylla 18 så blir det snart hela gänget!
Nä nu måste jag verkligen sova, ska jobba i 8,5 timmar i morgon. Är nervös inför musiken men jag tror det kommer gå bra! Hoppas det iaf.. God natt mina kära läsare! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback