Såhär gör man träningen lite roligare

Hemma från träningen och ska snart få lite mat i magen. Det var faktiskt riktigt kul idag, på crossen pratade jag med Jennica under de hela 20 minutrarna så det gick fort även fast svetten rann och resten av tiden så tränade jag mage med Busk. Eller jag gjorde inte så mycket för jag är sämst på mage så jag tänkte att jag börjar lite lugnt så jag kan röra mig i morgon. ;) Sen körde jag lite rygg också.

Här får ni se hur man gör träningen lite roligare!



Ikväll blir det idol och film, har inte bestämt vilken än. Robin Hood skulle vara nice alltså!

Kommentarer
Postat av: elin

jaa klart vi måste :D hitta på något någon dag gumman. kommer sakna dig med massor. kommer sakna er alla :( <3

2010-09-22 @ 21:14:24
URL: http://elinsaanum.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback