påsen passar bra på huvudet

Åhh det är fint väder ute idag och typ ganska varmt med! Perfekt dag för att jobba på frita då jag har för mig om att vi är ute ganska mycket. Jobbar med Fredrika idag så jag ska passa på att fråga vad hon vill att jag ska göra med dem på musiken nästa vecka och veckan efter. Ska bli så kul men är ändå nervös, tänk om jag inte klarar det? :o

Försöker hitta på ngn god frukost och upptäcker att vi bara har äckliga smörgåsar och inga ägg. :( Buhu. Får väl hälla i mig lite yoghurt bara eller ngt. Det går nog allt ner! Tänkte faktiskt också göra ngn make up idag innan jobbet, inget färggrannt kanske eftersom jag ska jobba (tycker inte det passar då) men ngt snyggt.
Ni får väl kika in här under förmiddagen och se vad det blev för ngt. :)


såhär känner jag för att göra idag, har torra fläckar runt hela ögonen. eftersom jag har så känslig hud runt ögonen så pallar inte riktigt min hud allt smink men jag tror jag hittat en lösning!

Bloggar om den strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback