Klipp ni bara inte kan missa

Waaaaaaaaaaah varför fungerar inte facebook? Waaaaaaah my life is over, jag kommer inte överleva natten om jag inte kommer in på facebook.
YES DET FUNGERADE NU. :D
Någon mer än jag som är lite smått beroende av ansiktsboken? Tror att vi är rätt många!

Kvällen har iaf varit riktigt rolig md Alexander i huset, vi har hunnit med ganska mycket. Idol, mat, paketöppning och så har jag blivit misshandlad (av vem säger jag inte). Självklart så har vi suttit och pratat om allt och ingenting också. Den lilla fuskisen åker ju till Cypern på måndag också, så himla orättvist. :(
Sen har han fått körkort också, stort GRATTIS!

DE HÄR TVÅ SKA STÅ SOM FINALISTER I IDOL 2010





Så grymma och visst Olle gjorde bort sig på solodelen i slutaudition men han är fortfarande BÄST!
Nu säger jag godnatt och tackar för mig.

Sov gott pössgörkor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback