Grattis bästaste Johannapanna på 18-års dagen!

Med risk för att låta som en gammal tant så måste jag säga "tänk att Johanna blivit så stor". Ni förstår att när jag var liten så ville jag ha en lillasyster, sen tror jag inte jag förstod vad det innebar riktigt men jag ville iaf ha en.
Men jag fick ingen, istället fick jag Johanna och Julia. De fick bli mina småsyskon och Johanna blev ju också min bästa kompis, för vi har verkligen hållt ihop i alla år sen vi var små bebisar.
Jag har så många fina minnen med dig att jag vet inte vart jag ska börja och jag vet också att det kommer bli många fler minnen för dig är jag inte rädd för att förlora. För jag vet att jag alltid kommer att ha dig, vad som än händer. Vi har varit med om så mycket tillsammans och vi har hjälp varandra genom så mycket!

Kommer du ihåg när:
- jag gav dig godis när du var liten fast du inte fick (hey jag var också liten och förstod inte)
- sheriff schampo
- alla Lisebergresor
- Öland, vår semesterort ♥
- "Emma charmen"
- När vi åkte svarta backar i Romme
- "Kyli Mikju"
- alla gånger du pratat på kvällarna tills jag har somnat
- den gången jag ringde och grät i telefonen till dig (det har aldrig hänt förut

Jaa listan kan göras så myckety längre men jag har hjärsläpp..
Du är iaf bäst och jag vet att du ställer upp i vått och torrt, du har aldrig svikit mig och det kommer du inte göra heller. Älskar älskar älskar dig bästa vän.









TOGETHER WE'RE UNBREAKABLE!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback