Grattis bästaste Elin Saanum på 20-års dagen!

JAG LEVER!!
Efter mycket om och men och svett herregud jag har nog aldrig svettats så mycket på ett träningspass. Det rann på både armar och ben, rygg, mage och ansiktet. Haha så det var inte sista gången jag gick på, tyvärr så är alla platser slut till nästa veckas spinningpass. :( tråkigt att de tar slut direkt..

Iaf efter att ha fått duschat och klätt sig så drog vi neråt i en evighet och fixade lite saker till Elin Saanum som fyller 20 år idag. STORT GRATTIS till den underbara ungen som sjunger som en ängel och sprider glädje som ingen annan. Världens finaste flicka har ni där, jag tror faktiskt inte hon kan vara elak! Så vid klockan 4 ska vi dit på rajtantajtan :D
Nu måste jag sminka mig, blir tyvärr ingen rolig make up idag då mina ögon är värre än innan. Gjorde jätteont idag på spinningen när jag blev svettig. Sved som eld. :( Plus att min tofs gick sönder så jag fick ha det hängandes långt ner på ryggen och i nacken. Det var ingen hit!


När Elin tävlade i Worlds championchip (tror jag det hette haha) i sommras i USA - LA - Hollywood. Det är världens största talangtävling och sändes på tv över hela USA. Nästa vecka åker hos tillbaka till LA för att spela in 3 låtar skriva till just henne! Stort lycka till, kommer sakna dig så mycket månaden du är borta men varje gång ska jag tänka på hur kul du har när du är i USA och living your dream! ♥

www.elinsaanum.blogg.se länk till Elins blogg!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback