Dag 4 i Kreta - Måndag

Idag drog vi ut på havet på en bad- och solutflykt. Det blev en hel del båtåkande, badande från båten och så stannade vi vid en jättefin strand och solade och badade. Dock så blev båtresan mindre trevlig då jag blev så sjösjuk att jag spydde som en gris.. Så när vi äntligen var framme vid den där stranden så sov jag typ halva tiden vi var där. Hemresan gick iaf bättre som tur var! :)












Jennie och jag gjorde den kända titanic scenen. hihi

































































Det tog exakt en timme att göra det här inlägget så nu tar jag en paus och duschar. Kommer iaf ett inlägg till idag med Kreta bilder. Visst ser det härligt ut? Vill bara hoppa in i bilderna och komma tillbaka..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback