TDS träning

Träningen ikväll gick sjuktbra och var superrolig samtidigt som vi fick massor gjort. Nu är vi klara med hela versen till låten fire och så gick vi igenom hela hoedown throwdown dansen med de som inte kunde den.
Ni förstår att den 22 oktober ska vi ha ett disco på mässen (troligtvis) så vi har ganska bråttom innan allt måste vara klart. Så effektiva träningar är nödvändiga! :)


Vi som var på kvällens träning, hoppas att vi för en gångs skull kan bli alla på onsdag!

Nä nu ska jag göra mig i ordning så jag hinner läsa lite innan jag måste sova. Jobbar heldag i morgon mellan 08.30-16.00 och efter det blir det gymmet. Sen blir det väl lite övningskörning, sång och gitarrspelande också.
Så ska jag ju hinna med att blogga också. ;)

Tror det är i morgon Busk kommer hem från Cypern också? Vet dock inte hur dags men det märks.
Nää sova var det jag skulle göra!
Natti natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback