pip pip pip pip pip

Fy fan jag har lust att slå sönder ngt nu. Men nu är inte jag en sån som går runt och skriker eller slår sönder saker utan jag försöker skita i det. Men det är jävligt nära nu. Det finns en person som jag är så sjukt jävla besviken på. Som har svikit mig så många gånger och gör det på gång och gång igen. Men idag var det fan sista gången.
Tycker du verkligen det är moget att låtsas som att vi inte känner varandra?

Nä det är precis som på låg och mellanstadiet. Du är dum i huvudet.
Jag hoppas att du skäms, dels för att du beter dig som en 5-åring och har gjort mig jävligt ledsen.
Har egentligen lust att skita i dansträningen men du ska inte få förstöra mitt liv mer, jag ska gå dit och ha kul med mina vänner.

IDIOT!


Kommentarer
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-10-28 @ 20:08:00
URL: http://www.metrobloggen.se/amis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback