Grattis Jenniestumpan!

Grattis Jennie på din 18-års dag!
Åh vilka minnen jag har med dig, listan går att göra längre än sträckan till Åmål och tillbaka. Vi har alltid så himla kul ihop och vi är ju precis lika galna båda två. Kommer ihåg när vi var små och vi hade blivit osams om ngt, då hann man lagom hem och vända innan man sprang tillbaka till grusvägen för att möta dig och knacka sig själv i huvudet och säga "Vi är ju kokobengo vi är ju kompisar".

Sen att få göra en resa till Kreta med dig och vänner var verkligen underbart och att ha haft dig i TDS i snart 3 år är pricken är i:t. Och när du skrev igår och frågade hur jag mådde, det är sånt en vän gör. Undviker inte det jobbiga utan tar tag i det. Du är bäst och jag hoppas att du får en bra födelsedag.

Vi kommer till dig ikväll och firar! ♥


Jennie friade till mig på Kreta och jag sa självklart ja. Dock så förstod vi efter ett tag att det inte skulle funka. Vi älskar varandra men som vänner, vi är båda för killtokiga. Hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback