Kvällen har varit kanon! Vi var inne i stan ca tio i 7 efter att ha kört i 50/60 i ca 3 mil för att en traktor hamnade framför och det var omöjligt att köra om. Gaaah ni skulle hört oss i bilen haha! Så jag hann med 2 snabba men bra inköp på ca 10 minuter innan affärerna stängde. Så john kallde mig shoppoholic, vet inte varf..
Sen blev det fika på Coffe house, måste säga att stället får en diss. Gillar inte deras chailatte men nu vet jag ju det och behöver inte göra det misstaget igen. ;) Men sällskapet var kanon, har ju inte träffat Erica på evigheter heller!

Iaf vi satt där i ca 2 timmar och laddade inför filmen, skrattade och pratade.
När vi väl sen satt i biosalongen och filmen var igång så blev vi ganska besvikna. Det tog nästan 45 minuter iaf innan det ens började hända något otäckt och den var allmänt seg. Den var ju dock läskig som bara den i slutet då allt hände men ja, helhets intrycket blev ju bara tråkigt.. Man hade ju väntat sig ngt helt annat efter att ha sett den första filmen som är så sjukt läskig..

Bilresan hem var iaf det äckligaste på dagen, seriöst jag är expert på att skrämma upp mig själv. Vi pratade nämligen om allt läskigt som hänt oss, usch jag får inte skriva om det för då kommer jag springa in till Anton (bestämde mig för att iaf försöka sova själv, Anton gillar inte när jag sover hos honom).


Erica och Danne


Lovi och Anton


jag och John, haha ser ju inte klok ut på bilden men men.. får skylla på att Erica fick mig att börja asgarva precis när den togs. ;)

Tack för ikväll, ni är bäst. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback