Dagens outfit.

Jaa timmarna gick fort idag ska jag be att få tala om! helt plötsligt så var klockan 4 och sen 5.. :o
Malin och Lovi kom iaf hit och försökte räkna matte medans jag duschade, sminkade mig och letade efter mina ***** leggins som inte finns ngnstans.. Sen så provsminkade jag Malin inför nästa helg då hon ska vara en söt liten pumpa. Haha Efter det så kom Linafina hit och så tog vi kort på lilla mig.. Och vet ni vad? Det blev faktiskt ngr bra bilder helt ortroligt så nu blir det snart en ny design här på bloggen. Bort med de 3 år gamla bilderna. ;)


ett litet smakprov från photoshooten.
Dagens outfit:
Tröja från JC
Linne från Gina Tricot
Leggins från Cubus
Smycken från H&m, Guldfynd & Glitter

Kommentarer
Postat av: faster

dom 3 bilderna har man minnen till , eller va säger du "pippi" :)

2010-10-26 @ 19:05:19
Postat av: Emma

Haha jaa det har du rätt i! Det var sjukt kul verkligen! :D

2010-10-26 @ 23:46:52
URL: http://stillunwritten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback