Boktips!

Jag tänkte att jag skulle tipsa er om 2 jättebra böcker skriva av Kristina Ohlsson!
För er som älskar kriminalare, spänning och romantik så är det här de perfekta böckerna för er. Man kommer in i böckerna väldigt fort, det är intressanta karaktärer och 2 väldigt bra och genomtänkta handlingar.


Askungar är den första boken (de är fristående men det är alltid bäst att läsa den första först)


Tusenskönor är den andra boken och kom ut i augusti i år.

Om det är någon som vill läsa dem så har jag båda 2, så ni får gärna låna. Bara jag får tillbaka dem, hehe!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag lånar dem gärna behöver något bra att läsa :)

2010-10-26 @ 17:48:19
URL: http://nohiding.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback