2 nya ringar.

Hellluuu!!
Det blev inte gymmet idag då mamma och pappa skulle ha bilen till stan och storhandla. Så Emelie, Anton och jag tog en promenad ner till centrum och kollade lite på marknaden. Fick sms av Lovi att det skulle finnas snygga ringar så jag tog med mig plånboken och fick med mig 2 snygga billiga ringar hem. Endast 25 kr st.


En lejonring och en korsring. Fashion, huh?

Nä nu ska jag slänga ihop allt mitt smink och mina penslar och dra mig ner till Kempes för dagens första sminkjobb. Ska bli kul eftersom tjejen jag sminkar idag aldrig brukar använda smink. Hoppas hon blir nöjd. :)

Kommentarer
Postat av: Mickis

billigt!!!!! dom var ju grymt snygga! Lejonringen, nice som fan!! :D

2010-10-31 @ 10:51:15
URL: http://mikaelaveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback