You can't wake me up, because Im not here

Vart har Emma Sofia Hallberg befunnit sig idag?
Jo i en helt annan världen, en värld full av hopplöshet och förtvivlan, en värld full av magi och fantastiska personer. Ja ända sen jag kom hem från jobbet har jag suttit med näsan i den sista Harry Potter boken. Den är så sorlig men så fantastisk. Jag blir verkligen besatt när jag läser dem.. Har iaf bara ca 40 sidor kvar att läsa nu.
Så vi hörs i morgon innan jobbet (bussen går inte förrän vid 11).

1 timme senare, fastnade visst i boken och glömde publicera.. ja vet, det är inte friskt. haha
natti natti

Kommentarer
Postat av: Lovi

Svara på mitt sms vettja unge!!

2010-11-17 @ 19:20:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback