SNÖKRIG

Nu ska jag iväg till Dan med Martin, Lovi och Danne för att kolla ngn ny Beckfilm, troligtvis levande begravd.
Någon som sett den? Jag har iaf hört att den ska vara himla bra och läskig, det gillas! ;)
Om jag inte kommer hem alltför sent (vilket jag säkert gör) så kanske jag hinner lägga upp bilderna från Antons och min 39 års fest men men räkna inte med ngt. I annat fall kommer de i morgon.

woooops glömde publicera detta innan jag åkte.
Nu är jag iaf hemma och klockan är 23.37. Har haft en himla trevlig kväll, det blev 2 beck, mys med popcorn och choklad och på hemvägen blev det snökrig mellan mig och Martin. Nästa gång ska jag allt ge honom vad han tål! hihi Aja festbilder kommer i morgon!!

Funderar också på att slänga upp "veckans schema varje söndag/måndag", vad tror ni om det? ;)
Aja godnatt!


såhär såg jag ut när jag satte mig i bilen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback