Så nu är du här igen? :D

Hej alla superfina bloggläsare!!
Jag vill börja det här inlägget med att tacka alla er ca 70 st som klickat in här de senaste dagarna trots att jag knappt har haft tid att uppdatera någonting! Det är lite sjukt att så många är intresserade av vad jag har för mig om dagarna.

Det var en lång 8-timmars dag på jobbet idag men jag trivs där jag är eftersom jag varit där så mykt! Det är alltid skönt att vara på samma ställen! Direkt efter jobbet så åkte jag iaf på sångträning hos Petra med Acabellas. Det går bättre och bättre faktiskt! Sen är det ju kul att träffa tjejerna också. :)
Hjälp jag har verkligen bloggtorka, jag är helt slutkörd.
I morgon är det fredag och då jobbar jag 9.00-15.30 så jag kommer hem vid typ kl 16. Vi hörs då!


2,5 år gammal bild på mig och Anton från en High school musical föreställning!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Såååå söta ni är <3 puss mamma

2010-11-26 @ 08:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback