Emma is alive!

Den där Emma lever hon eller?
Ja nu har jag nog slagit rekord, har inte bloggar på 2,5 dagar och det var väl inte så konstigt. Har haft så fullt upp att man knappt suttit ner.. I fredag var det förberedelser ända från att man kom hem tills man gick och la sig.
På lördagen gick vi också upp tidigt och sjöng för min bästaste bror Anton som fyllde 20 år!! <3
Sen var vi igång med förberedelser och massa annat tills släkt och nära vänner kom vid kl 13.

På festen blev det fest för fullt muggar, vissa festade en aning för mykt och kvällen slutade inte riktigt som vi hade tänkt. Men vi hade så sjukt kul i ett par timmar och nästan alla killar var utklädda till mig så sjukt kul! haha
Folk som tog kort, vi vill jättegärna ha dem! :)


ska försöka slänga upp lite bilder ikväll men helt ärligt så mår jag lite som jag förtjönar idag så vi får se. hehe

Tack iaf allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback