Förberedelser!

Hej allihopa!! :D

Hur är det med er? Med mig är det bra, jag är bara lite stressad inför lördag. På lördag fyller ju Anton 20 så på dagen kommer ungefär 30 personer som är vår släkt och lite vänner och på kvällen blir vi iaf 20 pers av våra närmsta vänner som ska ha partaaj. Det kommer bli så grymt kul!! :D
Kvällens tema är "Emma och Anton" så folk får klä ut sig till oss eller något som är/var väldigt typiskt oss.
Just nu sitter jag med en tipspromenad "Vem känner Anton och Emma bäst", kul va? :D
Vi håller också på att fixa till vardagsrummet, fixa ljud och ljus osv. Har också storhandlat tills lördag i en timme och varit hos sånpedagogen.

Med andra ord är mitt liv lika fartfylld, stressigt och roligt som vanligt. hihi


"Jag är snart 20, JAG DÖR SNART" haha Anton är bra dum ibland!!

Kommentarer
Postat av: Marcus S

Jag är sjukt besviken på att jag inte kan komma :( Men ni får ha det så roligt utan mig :)

2010-11-17 @ 23:44:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback