Shopping

Jag fick med mig en hel del hel från stan idag med även fast jag egentligen inte skulle ha något. Men det var bara bra köp kan jag försäkra er om. ;) När jag ändå tog kort på dagens shopping så slängde jag in lite grejer jag köpte i lördags också.


Bh - gina tricot 129 kr
2 pktGhårnålar och tofsar - 3 st för 19 kr (erbjudande på Bikbok)
Fjäderhårsmycke - Glitter 69 kr
Tofflor - Bikbok 99 kr


"Nightwear" (vet inte vad jag ska kalla det) - Gina Tricot 149 kr


Linne - Gina Tricot 64.50 (50%)

Jag har även köpt tröjan som ni såg på bild igår, ett par fodrade leggins och ett vanligt svart baslinne. Idag fick jag också med mig en hel del produkter från Make up store, visar dem sen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback