Pulka bakom bilen!

Gissa om vi hade kul i backen? Haha fy fan så sjukt jobbigt men ändå kul! Vi åkte i sockertoppen som är brantaste backen i Åtvid, grejen är att den ligger dumt till så folk orkar oftast inte åka/gå dit och backen är skapligt brant och hög så det är sjukt jobbigt att gå men nedför går det i 125 km/h haha!
Men efter ett par åk var vi helt slut och då provade vi att åka pulka bakom bilen HAHA
Lovi och Martin först ut och det gick rätt okej men svaigt, de ramlade iaf av till sist haha!
Sen skulle Martin och jag åka, han på snowracer och jag på pulka.

Vi börjar lite lungt (jag var lite rädd) men jag kände direkt att det här var min grej så Danne fick gasa på. I kurvan till en uppförsbacke kanade jag och Martin ut mot diket men vi lyckades hålla oss kvar skrikande av skratt! Iaf när vi väl vänt ovanför backen så åkte vi lite lungt nedför backen igen och när det allra brantaste var över. Då gasar Danne på igen, självklart händer det som inte får hända! Jag känner ngt stenhårt slå emot i arslet och vi flyger av snowracer och pulka. AJ I FAN tänkte jag bara. haha
Som tur var gick det okej men jag har fortfarande lite ont i svanskotan.
Men det roliga var när jag skulle kolla på "stenen" som jag trodde vi kört på så var det två st frusna hästskitar som vi kört på. Jäkla hästskit!!!

HAHA
vilka roliga kompisar man har, puss på er <3


såhär åkte vi fast med snowracer först och pulka efter! haha så sjukt kul (men farligt så dumt är det jag vet!).

Tyvärr kunde jag inte fota ngt för jag hade inte mobilen i backen och sen var det kolsvart ute, försökte filma men man ser inget utan hör bara. Iofs är det underhllning också! haha
Nu ska Lovi och jag spela skip-boo sen sova.

I morgon är det sångpedagog, Linköping, sångträning och dansträning som gäller!
Nattinatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback